thumbnail

میلاد کی مرام

میلاد کی مرام متولد ۴ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۴ در شهر بندر انزلی بازیگر تئاتر ، سینما و تلوزیون می‌باشد.میلاد کی مرام متولد ۴ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۴ در شهر بندر انزلی بازیگر تئاتر ، سینما و تلوزیون می‌باشد.

زندگی شخصی

میلاد کی مرام در رشته الکترونیک تحصیل نموده هست و در همین رشته توانسته فارغ التحصیل شود و مدرک کسب نماید. وی عضو باشگاه والیبال هنرمندان است و طرفدار سرسخت تیم فوتبال ملوان بندر انزلی می‌باشد. او سومین و آخرین فرزند خانواده است و یک خواهر و برادر بزرگ‌تر دارد. میلاد کی مرام هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

فعالیت حرفه ای

ماجرای بازیگر شدن میلاد کی مرام من توی یک رستوران کار می کردم اسمش را هم می آورم، رستوران رادان توی یوسف آباد و توی جردن هم یک شعبه دارد، شروع کردم به کار کردن. یک روز آنجا خانم گلاب آدینه را دیدم، ایشان آمدند خرید کنند و من پشت صندوق بودم ایشان سفارش دادند و من گفتم من اینم و… و دوست دارم بازی کنم. گفتند من می خواهم یک سریال بسازم به اسم خواستگاران، تو می توانی بیایی تست بدهی و اگر دوست داشتی یک نقش آنجا بازی کنی. رفتم تست دادم و به جای یک نقش ۲۰ نقش متفاوت در آن فیلم بازی کردم. درس عجیبی بود برایم کنار خانم آدینه کار کردن. مدیونشان هستم هر کجا که هستم، همانطور که مدیون استادم کیمیایی هستم.


 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی سحر قریشی

 

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی پانته آ بهرام

 

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی مهدی باقری

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است