مخالفت سونی با اضافه شدن بخش چندنفره به بازی Days Gone | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۰۱

مخالفت سونی با اضافه شدن بخش چندنفره به بازی Days Gone

به نظر می‌رسد استودیوی Saber Interactive، سازنده بازی World War Z، قصد داشته برای بازی Days Gone بخش چندنفره طراحی کند که این امر با مخالفت سونی همراه شد.

به گزارش«صبا»؛ استودیوی Saber Interactive، در حال توسعه عنوان آخرالزمانی World War Z است. این بازی اقتباسی از یک رمان معروف و فیلمی با همین نام است که قرار است سال آینده برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴، و ایکس‌باکس وان عرضه شود.

طبق گفته‌های مدیر اجرایی استودیوی Saber آقای «متئو کارچ»، به سونی پیشنهاد ساخت بخش چند نفره بازی Days Gone را داده است که با مخالفت سونی مواجه شد.

بازی Days Gone یک بازی تک‌نفره است. من در یک بازه زمانی به شرکت سونی رفتم و به آنها گفتم برنامه شما برای بازی Days Gone را دیده‌ام. نگاهی به برنامه ما برای بازی World War Z بیاندازید. شاید ما بتوانیم در ساخت بخش چندنفره برای بازی Days Gone به شما کمک کنیم. اما به نظر می‌رسید تمام تمرکز آنها روی بخش تک‌نفره بازی است.
زمانی که شنیدیم سونی برای ساخت این عنوان چقدر هزینه کرده است تعجب کردیم. اما به نظر می‌رسد آنها بیشتر تمرکزشان را روی داستان بازی گذاشته‌اند. به‌هرحال امیدوارم بازی خوبی باشد. اما فراموش نکنید ما بازی World War Z را برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر خواهیم کرد، اما Days Gone فقط برای پلی استیشن ۴ خواهد بود؛ در ضمن بازی ما دارای بخش چندنفره نیز است. به‌هرحال هنوز موفق به انجام بازی Days Gone نشده‌ام و اگر فرصتش پیش بیاید حتما آن را تجربه خواهم کرد.

متئو چارچ همچنین اعلام کرد، توسعه بخش Co-op بازی تقریبا رو به اتمام است و نسخه بتای آن به‌زودی منتشر خواهد شد.

عنوان World War Z در تاریخی نامشخصی در سال ۲۰۱۹ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت. بازی Days Gone نیز در تاریخ ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر می‌شود.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است