قدردانی دبیر جشنواره تئاتر دانشگاهی از یک اتفاق | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۵۷

قدردانی دبیر جشنواره تئاتر دانشگاهی از یک اتفاق

دبیر ب جشنواره تئاتر دانشگاهی طی نامه‌ای از حمایت دبیر جشنواره تئاتر فجر نسبت به آثار تئاتر دانشگاهی قدردانی کرد.

به گزارش «صبا»،حسین عبداللهی دبیر بیست و یکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی نظر به به حضور چشمگیر و امید بخش تولیدات تئاتر دانشگاهی در بخش‌های مختلف این دوره از جشنواره تئاتر فجر طی نامه‌ای از توجه و حمایت دبیر جشنواره تئاتر فجر نسبت به آثار تئاتر دانشگاهی قدردانی کرد.
در متن این نامه آمده است:
«جناب آقای نادر برهانی مرند / دبیر سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر
با سلام و احترام . در ایامی که کام ما دانشجویان از حادثه دلخراش و نامیمونِ درگذشتنِ دوستانمان در دانشگاه آزاد (واحد علوم و تحقیقات) بسی تلخ و دل‌مان داغدار است خبر توفیق آثار تئاتر دانشگاهی در مرحله بازبینی و حضورشان در بخش‌های مختلف جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اندکی از آلام و دردهایمان می‌کاهد.
لذا از آنجا که این مهم حاصل معرفت، تدبیر و درایت حضرت‌عالی‌ست در انتخاب و انتصاب هیات بازبین که از دانش آموختگان، درد آشنایان و سرآمدان تئاتر دانشگاهی هستند، بر خویش لازم می‌دانیم، از طرف دبیرخانه تئاتر دانشگاهی مراتب تقدیر و قدردانی خود را از جناب‌عالی و آن هیات محترم اعلام داریم.
بی شک حضور و دیده شدن دانشجویان خلاق و پویای تئاتر دانشگاهی به پشتوانه‌ی دانش و پژوهش‌های روزآمد و کارآمدشان می‌تواند نوید بخش آینده‌ای بهتر و درخشان‌تر برای تئاتر این مرز و بوم باشد.
از خداوند منان توفیق و سربلندی شما را در برگزاری هر چه شایسته‌تر سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر مسئلت داریم و در این راه با تمام توان همراه و حامی شما خواهیم بود. هشتم دی‌ماه ۱۳۹۷ / حسین عبدالهی – دبیر بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران»

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است