این نمایش با مخاطب زنده است | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۱۹
حمید ابراهیمی در گفت‌وگو با «صبا»:

این نمایش با مخاطب زنده است

ما قصد داریم برای مدتی کوتاه لحظات شاد و مفرح همراه با مسائل تاریخی برای مخاطب ایجاد کنیم تا با دیدن این نمایش دست خالی از سالن بیرون نروند.
به گزارش «صبا»،حمید ابراهیمی نویسنده، طراح و کارگردان نمایش «لاله زار، هتل کاتوزیان» با بیان اینکه اینکه نمایش با مخاطب زنده است درباره موضوع این نمایش در گفت‌وگو با «صبا» اظهار کرد: در خیابان لاله زار، چند تماشاخانه تئاتر در حال افتتاح شدن است… عده ای از اقصی نقاط ایران و حتی خارج از کشور برای جشن افتتاحیه در یکی از هتل های خیابان لاله زار اتاق رزرو می کنند اما در هتل کاتوزیان اتفاقات عجیبی می افتد….
وی درباره اجرای نمایش «لاله زار، هتل کاتوزیان» گفت: ما قصد داریم برای مدتی کوتاه لحظات شاد و مفرح همراه با مسائل تاریخی به مخاطب منتقل کنیم تا با دیدن این نمایش دست خالی از سالن بیرون نروند.
ابراهیمی درباره قیمت بلیط های نمایش «لاله زار، هتل کاتوزیان» افزود: قیمت بلیط نمایش «لاله زار، هتل کاتوزیان» ۴۰ هزارتومان است و نسبت به قیمت دیگر نمایش‌ها خیلی پایین‌تر است و حتی تخفیفاتی را برای بچه‌های بهزیستی و مراکز دیگر درنظر گرفته‌ایم. در همین راستا ما تمام تلاشمان را کرده‌ایم تا با قیمتی مناسب مخاطب را برای نمایش تئاتر به سالن‌ها بیاوریم و برای ساعتی سرگرم شوند.
وی درپایان درباره وضعیت تئاتر گفت: وضعیت تئاتر این روزها نسبت به گذشته خیلی بهتر شده است و مخاطبان تئاتر هر روز بیشتر از قبل می‌شود و دلیل آن حضور سالن‌های خصوص است که گرایش مردم به تئاتر و تماشا آن را بیشتر کرده است.
گفتنی است، نمایش «لاله زار، هتل کاتوزیان» از  ۱۱ دی تا ۰۹ بهمن در خانه نمایش مهرگان ساعت ۲۰:۳۰ به نویسندگی، طراحی و کارگردانی حمید ابراهیمی روی صحنه رفته است.
بازیگران:(به ترتیب ورود به صحنه) داوود داداشی (حسن سیاه)، فرج الله گلسفیدی (سید حسین)، جلیل فرجاد (مانوک کاتوزیان)، اردلان شجاع کاوه (سرپاس مقتدی)، شهره قمر (فیروزه پرتو)، مهدی مقدم (هدایت مطلق)، حسین مسافر (احمد کسمایی، حسین احمدخانی (پاسبان عزیزی)، مهدی کازرانی (پاسبان مکتبی)، رضا روستا (دکتر احمدی)
سایر بازیگران: مجید ترکستانی(راننده)، امیر محمد تمری(کریم سلمونی)، سعید سویزی(دستیار دکتر)، علیرضا حسینی(دستیار دکتر)، رامین عبدالهی(فری کمانچه کش)، رامین شاهین کار(رسول تار زن)، ارسلان خواجه میری(شتاب تمبکی)
نسترن معصوم‌پور

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است