انتشار فراخوان چهارمین جشنواره عکس آب | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۴

انتشار فراخوان چهارمین جشنواره عکس آب

فراخوان چهارمین جشنواره ملی عکس آب با هدف ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب و اصلاح الگوی مصرف منتشر شد و هنرمندان تا ۳۰ بهمن فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

به گزارش «صبا»؛ مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و آب اتاق ایران، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، با همکاری کمیسیون ملی یونسکو در ایران؛ چهارمین دورۀ جشنواره ملی عکس آب را با شعار  «آب برای همه» در اسفندماه۹۷ برگزار می‌کند.

این جشنواره به منظور بزرگداشت روز ملی آب و با توجه به بحران جدی کم آبی در کشور، برگزار می شود و امید می رود تا در این مسیر با مشارکت هنرمندان و اصحاب رسانه؛ فرهنگ درست مصرف آب با توجه به ضرورت «مشارکت و حضور مردم و سرمایه های اجتماعی در نگهداری آب» در جامعه گسترش پیدا کند.

آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه، سه‌شنبه۳۰ بهمن ماه اعلام شده است و این تاریخ به هیچ وجه تمدید نخواهد شد. انتخاب و داوری عکس‌ها ۵ اسفندماه برگزار می شود و مراسم اختتامیه و اهدای جوایز هم در تاریخ ۱۳ اسفندماه ۱۳۹۷ همزمان با همایش بزرگداشت روز ملی آب است.

بابک برزویه؛ دبیر چهارمین دوره جشنواره آب است و انتخاب و ارزیابی آثار نیز بر عهده افشین شاهرودی، جاسم غضبانپور و حسن غفاری است.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است