جود لا و شایا لباف در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم جدید کاپولا | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۰۳
خالق «پدرخوانده» تایید کرد

جود لا و شایا لباف در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم جدید کاپولا

فرانسیس فورد کاپولا خالق مجموعه فیلم های «پدرخوانده» در جدیدترین مصاحبه خود تایید کرد که در حال مذاکره با جود لا و شایا لباف ۲ ستاره مطرح هالیوود است.

به گزارش صبا به نقل از پلی لیست، فرانسیس فورد کاپولا کارگردان ۸۰ ساله سینما در حال ساخت فیلمی است که خودش احساس می کند پروژه رویاییش است. این فیلمساز بلندآوازه بعد از کسب جوایز متعدد و برانگیختن ستایش های فراوان از سوی منتقدان و مردم با کلاسیک های درخشانی چون «پدرخوانده» ها، «اینک آخرالزمان» و «مکالمه» اکنون در مراحل پیش از تولید پروژه «کلان شهر» قرار داد.

کاپولا در جدیدترین مصاحبه خود درباره فیلم جدیدش به گفتگو پرداخت. او در این گفتگو برای نخستین بار فاش کرد که در حال مذاکره با ۲ ستاره بزرگ هالیوود برای نقش های اصلی فیلم است.

خالق «پدرخوانده» در این باره گفت: باید به شما بگویم در این سن و سال درباره سینما و معنای آن و آنچه می تواند با جنبه های دیجیتالی جدید سینما انجام بگیرد، شور و اشتیاق و هیجان دارم.

کاپولا افزود: ما به چندین بازیگر مختلف پیشنهاد داده ایم، نمی توانم بگویم که آنها پذیرفته اند اما آنها مشتاق هستند، یکی از آنها جود لا و دیگری شایا لباف است. به زودی هم بازیگر زن اصلی فیلم را انتخاب خواهیم کرد.

پروژه «کلان شهر» یا «مگالاپولیس» که کاپولا دهه ها در حال توسعه آن است درباره معماری است که به دنبال خلق یک آرمانشهر در شهر نیویورک است، هدفی که البته شهردار شهر آن را خنثی می کند.

فیلم قرار بود پیش از این در اوایل ۲۰۰۰ روند تولیدش گسترش پیدا کند که با حادثه ۱۱ سپتامبر مراحل تولید متوقف شد.

کاپولا در این مصاحبه همچنین به نقش رسانه هایی چون اپل در صنعت فیلم اشاره کرد و گفت: در پنج سال آینده کل صنعت فیلم متعلق به غول های رسانه ای تازه ظهور کرده ای چون اپل، فیسبوک و یا آمازون خواهد شد.

محمدامین شکاری

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است