استاد سینمای وحشت پس از ۱۰ سال فیلم می‌سازد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۰

استاد سینمای وحشت پس از ۱۰ سال فیلم می‌سازد

جان کارپنتر استاد سینمای وحشت در گفتگوی تازه خود اشاره کرده است که آمادگی آن را دارد تا پس از ۱۰ سال به صندلی کارگردانی برگردد.

به گزارش صبا به نقل از فاراوت مگزین، جان کارپنتر کارگردان فیلم های وحشت در گفتگوی تازه خود اعلام کرده است، آمادگی آن را دارد تا بعد از ۱۰ سال فیلم بسازد.

کارپنتر که چهارشنبه شب ۱۵ می در جشنواره کن امسال مورد ستایش قرار گرفت و جایزه افتخاری کالسکه طلایی جشنواره را به دست آورد، بیشتر برای فیلم های کلاسیک ژانر وحشت مانند «هالووین»، «شی»، «مه» و چند فیلم دیگر شناخته می شود.

کارپنتر به تازگی به عنوان مدیرتولید، یکی از آهنگسازان و مشاور خلاقه فیلم جدید «هالووین» انجام وظیفه کرده، با این حال او از سال ۲۰۱۰ به این طرف فیلمی را کارگردانی نکرده است.

استاد سینمای وحشت در گفتگوی تازه خود با کولایدر درباره پروژه جدیدش این چنین پاسخ داده است: برنامه ریزی نکرده ام، اما در حال کار روی موضوعاتی هستم.

کارپنتر افزود: من فیلم های زیادی ساخته ام و مدتی است که دچار رخوت شده ام و دست از کار کشیده ام. باید بگویم من یک زندگی دارم، شرایط زندگیم باید مهیا شود تا دوباره دست به کار شوم.

کارگردان «هالووین» در پاسخ به این پرسش که چه ایده ای در ذهن دارد، گفت: دوست دارم یک فیلم ترسناک کوچک و جمع و جور که داستان جذابی داشته باشد، بسازم.

کارپنتر البته در ادامه گفت: این روزها سرمایه داران، کارگردانان جوان را وادار می کنند که فیلم را با بودجه ۲ میلیون دلاری بسازند در حالی که آن فیلم برای بودجه ۱۰ میلیون دلاری نوشته شده است، این سبک را که شما تحت فشار فیلم بسازید، من نمی پسندم و نمی خواهم اینگونه فیلم بسازم.

«نگهبان» آخرین فیلم جان کارپنتر است که در سال ۲۰۱۰ با بازی امبر هرد در نقش اصلی روی پرده سینماها رفت، فیلم البته با نقد منفی منتقدان و استقبال کم مردم مواجه شد.

محمدامین شکاری

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است