تاریخ رسمی اکران قسمت چهارم «جان ویک» آدم‌کش اعلام شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۷

تاریخ رسمی اکران قسمت چهارم «جان ویک» آدم‌کش اعلام شد

کمپانی لاینزگیت همزمان با روزهای نخست اکران قسمت سوم مجموعه «جان ویک» از تصمیم خود برای عرضه نسخه بعدی این فیلم مهیج پرده برداشت.

به گزارش صبا به نقل از هالیوودریپورتر، یک روز پس از آنکه گزارش‌ها از عملکرد خوب «جان ویک: بخش ۳ – پارابلوم» و فروش ۵۷ میلیون دلاری آن در اولین تعطیلات آخر هفته خبر داد، کمپانی لاینزگیت زمان اکران قسمت چهارم این مجموعه اکشن-نئونوآر را اعلام کرد.

بنا بر اعلام لاینزگیت، چهارمین قسمت مجموعه فیلم‌های جان ویک در ۲۱ ماه می ۲۰۲۱ روی پرده‌های سینما خواهد رفت. این خبر اولین بار از طریق پیام کوتاه تلفنی برای طرفداران این فیلم که در سامانه اخبار این مجموعه ثبت‌نام کرده بودند، فرستاده شد.

«جان ویک» نام مجموعه فیلم‌هایی اکشن به نویسندگی دریک کولستاد و کارگردانی چاد استاهلسکی است که قسمت اول آن در سال ۲۰۱۴ اکران شد. داستان فیلم درباره آدمکشی حرفه‌ای و بازنشسته با بازی کیانو ریوز است که با قتل همسرش دوباره به دنیای جرم وجنایت باز‌می‌گردد.

در «جان ویک: بخش ۳ – پارابلوم» این آدم‌کش حرفه‌ای دیگر حمایت بین‌المللی انجمن جنایت‌کاران را از دست داده و به هدفی با پاداش ۱۴ میلیون دلاری تبدیل شده است. او حالا باید در خیابان‌های نیویورک از جان خود در برابر بی‌رحم‌ترین جنایتکاران این دنیای مخوف محافظت کند.

درباره داستان قسمت چهارم این مجموعه هنوز اطلاعاتی به بیرون درز نکرده است.

«جان ویک: بخش ۳ – پارابلوم» تاکنون نقدهای مثبتی دریافت کرده است و با امتیاز ۸۸ درصد اوضاع خوبی در پایگاه سینمایی معتبر «Rotten Tomatoes» دارد. فیلم در اکران نیز موفق عمل کرده است و جدیدترین فیلم از مجموعه «انتقامجویان» را بعد از هفته‌ها صدرنشینی در باکس آفیس‌های آخرهفته به زیر کشید.

اشکان مزیدی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است