«استخوان» پشت ویترین رفت/ راز مدفون‌شده در زیرزمین | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۹

«استخوان» پشت ویترین رفت/ راز مدفون‌شده در زیرزمین

رمان «استخوان» نوشته علی اکبر حیدری که به تازگی از سوی نشر چشمه منتشر شده درباره فردی فراری است که در منطقه امن خود با هراس یک راز مدفون شده روبرو می شود.

کتاب استخوان

به گزارش خبرنگار صبا، رمان «استخوان» نوشته علی اکبر حیدری در ۷۰۰ نسخه از سوی انتشارات چشمه در بهار سال جاری به انتشار رسیده است.

«استخوان» سومین کتاب و دومین رمان علی اکبر حیدری است. او قبل از این رمان مجموعه داستان «بوی قیر داغ » و رمان «تپه خرگوش» را منتشر کرده بود که هر دو با اقبال مخاطبان و منتقدان روبرو شده است.

حیدری که سال هاست به نوشتن داستان و فیلمنامه مشغول است، در تازه ترین رمانش اثری با ریتم تند تدارک دیده است. داستان مردی جوان که به دلایلی به شهری مرزی آمده و در خانه نزدیکانش پنهان شده تا در فرصتی مناسب فرار کند اما طی اتفاقی می فهمد چه هراسی در زیرزمین خانه در حال رقم خوردن است…

این رمان را می توان یک تریلر تمام عیار به حساب آورد؛ اثری با گره گشایی های مداوم و قرار دادن خواننده مقابل واقعیت هایی که حتی به ذهنش هم نمی رسد.

قهرمان که از مرکز گریخته، ناگهان خود را با مکانی که انگار از هر جایی ناامن تر است مواجه می بیند و جان های بسیاری آن جا پرسه می زنند. رمان استخوان اثری است که در آن هراس، تنهایی و البته کشف خشونت حضور پر رنگ دارد. داستانی از یک راز، رازی که بوی خون می دهد و سالهاست در جایی مدفون مانده است.

این کتاب در بخش کتاب های قفسه سیاه نشر چشمه که به آثار پلیسی و جنایی اختصاص دارد، قرار می گیرد.

این کتاب قرار است در نشست های «چشمه خوانی» کتابفروشی «چشمه» شعبه خیابان کارگر، روز دوشنبه دهم تیرماه با سخنرانی امیر نصری و با حضور نویسنده و مهدی یزدانی خرم به نقد و بررسی گذاشته شود.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است